Raluca este tonică, exact cum spune şi numele agenţiei ei. Te molipseşte cu optimism, aşa că am înţeles imediat „reţeta“ ei de succes!
Când a început să lucreze la propria ei afacere, în 2008, Raluca era angajată într-o firmă românească unde era şi acţionar. A muncit în paralel timp de un an până a decis că e momentul să se dedice în totalitate propriei sale agenţii de relaţii publice, Tonic Advertising. A făcut totul cu paşi mici, fără o investiţie iniţială foarte mare, aşa cum se întâmplă de obicei când vrei să pui pe picioare un business personal. „Nu este o agenţie foarte mare, nici medie, pentru că asta ar însemna să ruleze câteva milioane de euro. Este o agenţie mică, dar tonică“, spune Raluca.

A fost destul de greu la început, când îşi căuta primii clienţi. Chiar dacă lucrase în vânzări publicitate pentru alte firme, a început să facă new business de la zero. Şi-a ales alt target – companii mici şi
mijlocii, unde lucrul în echipă este foarte important şi relaţia agenţie-client mult mai apropiată şi de încredere. Iar backgroundul din media i-a dat credibilitate. Lucra şi în weekend, dar o motiva faptul că acum lucra pentru propria ei firmă. Aşa şi-a câştigat primii clienţi – din domeniile sănătate, frumuseţe şi alimentaţie. Apoi a început să-şi dezvolte portofoliul şi a primit proiecte noi. „Pe aceste domenii lucrez şi acum, dar pentru produse diferite. Până la urmă, promovarea este aceeaşi. Dacă ai cheile şi ştii cum să le foloseşti, pârghiile sunt aceleaşi“.

https://www.unica.ro/raluca-mohora-pr-pasiune-34828